Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Άγιο Όρος

Το Δημοτικό Σχολείο Ολύνθου διοργάνωσε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη την Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013,  στη χερσόνησο του Όρους Άθως στη Χαλκιδική (περίπλους με καράβι) , με σκοπό τη γνωριμία της μοναδικής μοναστικής κοινότητας του Αγίου Όρους.

Το πρωί ξεκινήσαμε από το Δημοτικό Σχολείο για  Όρμο Παναγιάς. Εκεί μας περίμενε το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, είδος πειρατικής γαλέρας «Μένια – Μαρία»

αγιΞεκινήσαμε με κατεύθυνση το νοτιότερο άκρο του Αγίου Όρους μέχρι τη σκήτη της Αγίας Άννας. Απ’ εκεί το πλοίο άλλαξε πορεία και άρχισε να πλέει βορειοανατολικά, παράλληλα των δυτικών ακτών της χερσονήσου, ενώ ταυτόχρονα έγινε ξενάγηση από τον έμπειρο ξεναγό του σκάφους. Από απόσταση 500 περίπου μέτρων είδαμε πανοραμικά όλα τα μοναστήρια. Μια μοναδική ευκαιρία να απολαύσουμε το μαγικό τοπίο και τη θαυμαστή αρχιτεκτονική των μοναστηριών.  Περίπου στις 14:00 φτάσαμε στην  Ουρανούπολη  και κατεβήκαμε για  φαγητό. Κατόπιν επιβιβαστήκαμε στο πλοίο και ξεκινήσαμε για τον Όρμο Παναγιάς.  Απαραίτητη στάση για καφέ με θέα το μοναδικό λιμανάκι του Όρμου. Τα λεωφορεία μας περίμεναν και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής έχοντας αποκομίσει εμπειρίες μοναδικές, οι οποίες θα μας συντροφεύουν για πολλά χρόνια.

Ευχαριστούμε θερμά τους ιδιοκτήτες και το πλήρωμα του πλοίου  για τη φιλοξενία που είχαμε  και ιδιαίτερα τον κ. Τσιπούρα Μιχάλη για την ευγενική προσφορά του προς το σχολείο μας.

Αυτή η εκδρομή ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή μέρα, γιατί συνδύασε τη συναρπαστική ιστορία του Όρους Άθως, μια όμορφη κρουαζιέρα και την εμπειρία των μαθητών μας να ταξιδέψουν με καράβι.

Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!

Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη